WhatsApp Facebook Twitter LinkedIn Mail

Customer Relationship Management

Het beheren van klantrelaties is voor bijna alle organisaties van groot belang. ICT Portal monitort daarom alle ontwikkelingen rondom het onderwerp Customer Relationship Management (CRM). Een CRM-selectietraject is vaak niet eenvoudig, gezien het brede aanbod van allerlei verschillende CRM-pakketten voor diverse sectoren met specifieke functionaliteiten. Op dit kennisportaal vindt u alle benodigde informatie over CRM-systemen op één centrale plek.

Effectief klantrelatiebeheer

ICT Portal publiceert met regelmaat nieuwe artikelen over het onderwerp CRM. Deze artikelen gaan over de meest recente ontwikkelingen, software innovaties en nieuwe methoden. Hierdoor blijven IT-professionals op het gebied van CRM altijd up-to-date.

CRM Wijzer 2022

Voor informatie die noodzakelijk is tijdens een CRM-traject kunt u kosteloos de CRM Wijzer aanvragen. Hierin staan vergelijkingen van populaire pakketten, verschillende leveranciers, uitgebreide bespreking van de mogelijke kosten, mogelijke valkuilen tijdens een CRM-traject, en nog veel meer. Vraag direct de CRM Wijzer 2022 aan.

Praktisch CRM-Digiboek voor projectleiders

Een CRM-project heeft een duidelijke structuur en een goede aanpak nodig. Daarom heeft het kenniscentrum een speciaal Digiboek voor CRM-projectleiders ontwikkeld, zodat zij handvatten krijgen tijdens het CRM-traject. Hieronder staat het CRM Functionaliteitenoverzicht, een volledige checklijst waarmee je het Programma van Eisen (PvE) voor een CRM-systeem op kan stellen:

Verschillende CRM-onderwerpen