WhatsApp Facebook Twitter LinkedIn Mail

CRM Functionaliteitenoverzicht

Bepaal de specificaties van het nieuwe CRM-systeem van je bedrijf. Met deze dynamische checklijst kunnen functionele prioriteiten direct met selectievakjes worden aangevinkt en opgeslagen. De kennistool bundelt de functionaliteiten van de gangbare CRM-pakketten. Versnel het proces om de wensen en eisen voor een nieuw CRM-systeem helder te krijgen.

Formaat: online hulpmiddel

Beschikbaar voor: Pro-leden

PRO
50 €/maand
meer info over Pro
Beschrijving
Inhoudsopgave
Review

Wat vind je precies in het overzicht?

Het CRM Functionaliteitenoverzicht helpt bij het bepalen van de specificaties waar een CRM-systeem aan zou moeten voldoen. De prioriteiten van de functionaliteiten kunnen direct met selectievakjes aangevinkt en opgeslagen worden in dit dynamisch invuldocument. Voor deze uitgave zijn de functionaliteiten van allerlei verschillende HRM-pakketten op de markt samengebracht. Versnel het proces om je wensen en eisen voor een nieuw systeem voor personeelsbeheer compleet te krijgen.

Hoe kan dit kennisdocument slim worden ingezet?

Het CRM Functionaliteitenoverzicht wordt aangeboden in de vorm van een uitgebreide checklijst. Dit zorgt voor voldoende verdieping, zonder dat dit ten koste gaat van het gebruiksgemak. De gewenste functionaliteiten kunnen worden aangevinkt. De volledig ingevulde en opgeslagen gegevens kunnen bij ICT Portal worden ingediend via het knopje ‘Selectiehulp’ onderin het digiboek. Op basis van deze ingevulde wensen en eisen kunnen we enkele geschikte software-opties voorstellen die voldoen aan de opgestelde criteria.

Dit functionaliteitenoverzicht kan worden gebruikt ter ondersteuning van het opstellen van een Request For Information (RFI). Voor een RFI zijn ook andere zaken van belang, zoals prijs, service tijdens en na de implementatie, ervaring van de leverancier, referenties, etc. Voor verdere ondersteuning in dit proces kan je contact opnemen met ICT Portal. We ondersteunen bedrijven tijdens selectietrajecten en helpen bij het vinden van bijpassende CRM-pakketten.

  • Aan de slag! (basisgegevens)
  • Inputsectie A. Algemene functionaliteiten
  • Inputsectie B. Functionaliteiten voor marketing
  • Inputsectie C. Functionaliteiten voor sales
  • Inputsectie D. Functionaliteiten voor customer service
  • Inputsectie E. Extra functionaliteiten
  • Inputsectie F. Integraties
  • De informatie is ingegeven; wat nu?
Het screenshot op deze pagina geeft meer informatie over de inhoud van deze uitgave.

Wat vond je van dit digiboek?

Ervaringen van PRO-leden

Ronald Oosthoek (Projectmanager, Bruynzeel Keukens B.V.)

“Handige keuzewijzer met mogelijke functies binnen CRM onafhankelijk van het platform of leverancier. Opzet zorgt intern voor gespreksstof en laat je doordenken over potentiële kansen. Kortom; goed vertrekpunt voor ieder die zich voor wilt bereiden op een gedegen selectie.”