WhatsApp Facebook Twitter LinkedIn Mail

Word lid van ICT Portal

en kies uit de volgende opties:

Basic

Gratis

  • Toegang tot de basis Wijzers
  • Bekijk video’s
  • Maak een persoonlijk profiel aan
  • Neem deel aan het Forum

Premium

€ 29 / Maand

€ 290 / Jaar
  • Toegang tot alle Premium Papers
  • Toegang tot alle Wijzers
  • Ontsluit de volledige Bibliotheek
  • Bekijk alle video’s
  • Toegang tot het volledige Forum

Enterprise

Aanbod op maat

  • Geef uw organisatie toegang tot Premium Papers, Wijzers, de volledige Bibliotheek, video's, en het Forum
  • Geschikt voor bedrijven, onderwijs- en onderzoeksinstellingen
  • Compatible met SURF

Reviews

Ervaringen van leden

Ruud Laan (HR Manager, Koninklijke Boon Edam)

“Wij hebben het HRM Functionaliteitenoverzicht gebruikt, omdat hierin de onderwerpen verzameld waren die voor ons proces van belang waren. Het gaf een goede leidraad van de vragen waar we doorheen moeten lopen. Het document hebben we uitgezet bij verschillende afdelingen, zoals IT en HR. Hieruit kwamen de verschillende wensen van de afdelingen duidelijk naar voren. Het heeft ons dus in de inventarisatie erg geholpen en kan ons in een later stadium ook ondersteunen om als leidraad te blijven dienen.”

Ronald Oosthoek (Projectmanager, Bruynzeel Keukens B.V.)

“Handige keuzewijzer met mogelijke functies binnen CRM onafhankelijk van het platform of leverancier. Opzet zorgt intern voor gespreksstof en laat je doordenken over potentiële kansen. Kortom; goed vertrekpunt voor ieder die zich voor wilt bereiden op een gedegen selectie.”

Marjon Duijvestijn (Marketing-communicatiespecialist, Paardekooper B.V.)

“Bij het inlezen over narrowcasting belandde ik op de website van ICT Portal en kwam daar de mogelijkheid van het functionaliteitenoverzicht tegen. Dit overzicht heeft me enorm geholpen om een duidelijke inventarisatie te maken van een narrowcasting-implementatie voor onze verschillende vestigingen. De verschillende checklists waren een zeer handige tool hierbij.”

Janny Kanters (Document Controller, Kooiman Marine Group)

“Tijdens de zoektocht naar een geschikt DMS werd al snel duidelijk dat het een uitdaging zou worden om door de bomen het bos te blijven zien. Het aanbod is groot en de mogelijkheden op het gebied van functionaliteiten zijn enorm. Via de DMS Wijzer kwamen we terecht bij het DMS Functionaliteitenoverzicht. Dit Functionaliteitenoverzicht heeft ons handvatten gegeven bij het bepalen welke functionaliteiten voor ons van belang zijn, welke handig zijn om te hebben en welke wellicht nuttig zijn voor de toekomst. Hiermee hebben we een eerste, maar grote, stap gezet op weg naar de aanschaf van een nieuw DMS.”

Maarten Overduin (IT manager, MBS Groep)

“Naar aanleiding van een zoektocht naar een programma van eisen met betrekking tot een document management systeem, zijn we uitgekomen bij de ICT Portal. Dit informatieportaal had een functionaliteitendocument beschikbaar die we konden gebruiken om het programma van eisen aan te vullen. Dit document hebben we gebruikt en ingevuld retour gestuurd naar ICT Portal, waarna we een aantal leveranciers aangereikt kregen die het beste paste bij ons programma van eisen. Nadat het eerste contact met de leverancier is gelegd en aan de hand van het programma van eisen en het functionaliteiten document van ICT Portal hebben we een gerichte vragen gesteld over functionaliteiten die we belangrijk vonden. Aan de hand van de antwoorden hebben we met de projectgroep bepaald welke leverancier een demo mocht geven. Na de demo hebben we met de projectgroep het programma van eisen en het functionaliteitendocument herzien, vanwege voortschrijdend inzicht. Na deze aanpassingen hebben we met de projectgroep bepaald welke leverancier het beste past bij de eisen en wensen die we hebben en deze hebben we uitgenodigd voor een Proof of Concept. Na de Proof of Concept zal er aan de hand van het document gekeken worden op welke punten de software voldoet en waar nog op bijgestuurd moet worden. Het document heeft ons geholpen om een eerste beeld te krijgen van wat er van een documentmanagementsysteem verwacht kan worden. Daarnaast hebben we het document veel ingezet tijdens het proces om te blijven monitoren of de leverancier ons goed begreep.”

Meer informatie

Hier vind je meer informatie over de volgende onderwerpen:

Waarom lid worden van ICT Portal?

Leden van ICT Portal krijgen toegang tot extra onderdelen van de website, zoals de digitale Bibliotheek. Daarin vind je publicaties van hoge kwaliteit, gericht op (ICT)-professionals. Leden kunnen daarnaast actief deelnemen (reageren en vragen stellen) op het Forum. Daar wisselen zij kennis, kunde en ervaringen uit op het gebied van software en het verbeteren van bedrijfsprocessen. De verschillende onderdelen van ICT Portal lopen bewust in elkaar over en versterken elkaar. Als lid zul je hier het voordeel snel van ontdekken.

Wat is het verschil tussen het Basic, Premium en Enterprise lidmaatschap?

Basic-leden hebben gedeeltelijke toegang tot de Bibliotheek. Daar kun je als Basic-lid een aantal thematische Wijzers raadplegen. Die geven een goede eerste indruk van een bepaald onderwerp. Met het Basic-lidmaatschap heb je daarnaast (beperkte) toegang tot het Forum.

Premium-leden hebben volledige toegang tot de Bibliotheek. Premium-leden zijn over het algemeen serieuze (ICT)-professionals die voor hun werk of opleiding te maken krijgen met software, projectmanagement en/of het verbeteren van bedrijfsprocessen. Het Premium-lidmaatschap geeft je toegang tot een variëteit aan hoogwaardige informatie, voortgekomen uit de daadwerkelijke bedrijfspraktijk. Werkdocumenten, functionaliteitenoverzichten, onderzoeksgegevens, en video-interviews met vakgenoten zijn hier voorbeelden van. Als Premium-lid ontsluit je bovendien een afgeschermd gedeelte van het Forum waarin vakgenoten ervaringen uitwisselen, elkaar helpen en zowel zichzelf als hun organisatie naar een hoger plan tillen.

Een Enterprise-lidmaatschap is hetzelfde als het Premium-lidmaatschap, maar dan voor organisaties die voor meer personen tegelijkertijd een lidmaatschap afsluiten. Dit kan tegen een gereduceerd tarief. De hoogte van de korting hangt af van het aantal personen waarvoor een lidmaatschap wordt afgesloten. Neem hiervoor contact op met ICT Portal.

Wat zijn de mogelijkheden voor bedrijven en onderwijsinstellingen?

Bedrijven, onderwijsinstellingen en andere organisaties hebben de mogelijkheid om tegen een gereduceerd tarief een lidmaatschap voor hun medewerkers of studenten af te sluiten. Onderwijsinstellingen kunnen dankzij een koppeling met SURF snel en eenvoudig worden aangesloten. Neem hiervoor contact op met ICT Portal.

Kan ik gemakkelijk opzeggen?

Ja, het Premium-lidmaatschap kan eenvoudig met een druk op de knop via je profiel worden opgezegd. Opzeggen kan maandelijks bij een maandabonnement, en jaarlijks bij een jaarabonnement. Als je opzegt wordt je lidmaatschap gedowngraded naar het gratis Basic-lidmaatschap.

Kan ik een factuur krijgen?

Ja, organisaties ontvangen na betaling van het Premium of Enterprise lidmaatschap automatisch een factuur. Facturen kunnen ook altijd via je profielpagina worden geraadpleegd.

Ik heb nog meer vragen over het lidmaatschap van ICT Portal, waar kan ik terecht?

Is er toch nog iets dat je graag zou willen weten over het ICT Portal-lidmaatschap, neem dan even contact op met ICT Portal.