WhatsApp Facebook Twitter LinkedIn Mail

Krijg toegang tot tools, advies en inzichten

Kies het lidmaatschap dat bij je past. Of je nu op zoek bent naar de beste softwareoplossingen, advies nodig hebt voor het optimaliseren van je bedrijfsprocessen, of toegang wilt tot het ProjectCoach platform met geïntegreerde expertise.

Al lid? Kijk verder op onze website

Kies je lidmaatschap

Kies je lidmaatschap

en kies uit de volgende opties:

Layer 1 10% kortinzz Bespaar 10%

Basic

Gratis

Je eerste stap naar begrijpelijke technologie-inzichten.

Belangrijkste voordelen:

PRO

39 / maand

Toegang tot de volledige collectie digiboeken in de digitale bibliotheek.

Belangrijkste voordelen:

PRO plus

250 / maand

Alle tools, templates en digiboeken voor het managen van bedrijfssoftware-projecten.

Belangrijkste voordelen:

Je lidmaatschap is op elk moment opzegbaar via je profielpagina. Je behoudt toegang tot het einde van de lopende periode, waarna het automatisch stopt.

Waarom anderen PRO zijn geworden:

Peter Keijsers – Productiemanager

ACB Transportbanden en Onderdelen BV

Iedereen binnen de projectgroep weet nu wat er onderling van elkaar wordt verwacht en op welk moment. We hebben zo goede sturing, overzicht en controle op het traject.

Ruud Laan (HR Manager, Koninklijke Boon Edam)

“Wij hebben het HRM Functionaliteitenoverzicht gebruikt, omdat hierin de onderwerpen verzameld waren die voor ons proces van belang waren. Het gaf een goede leidraad van de vragen waar we doorheen moeten lopen. Het document hebben we uitgezet bij verschillende afdelingen, zoals IT en HR. Hieruit kwamen de verschillende wensen van de afdelingen duidelijk naar voren. Het heeft ons dus in de inventarisatie erg geholpen en kan ons in een later stadium ook ondersteunen om als leidraad te blijven dienen.”

Ronald Oosthoek (Projectmanager, Bruynzeel Keukens B.V.)

“Handige keuzewijzer met mogelijke functies binnen CRM onafhankelijk van het platform of leverancier. Opzet zorgt intern voor gespreksstof en laat je doordenken over potentiële kansen. Kortom; goed vertrekpunt voor ieder die zich voor wilt bereiden op een gedegen selectie.”

Marjon Duijvestijn (Marketing-communicatiespecialist, Paardekooper B.V.)

“Bij het inlezen over narrowcasting belandde ik op de website van ICT Portal en kwam daar de mogelijkheid van het functionaliteitenoverzicht tegen. Dit overzicht heeft me enorm geholpen om een duidelijke inventarisatie te maken van een narrowcasting-implementatie voor onze verschillende vestigingen. De verschillende checklists waren een zeer handige tool hierbij.”

Janny Kanters (Document Controller, Kooiman Marine Group)

“Tijdens de zoektocht naar een geschikt DMS werd al snel duidelijk dat het een uitdaging zou worden om door de bomen het bos te blijven zien. Het aanbod is groot en de mogelijkheden op het gebied van functionaliteiten zijn enorm. Via de DMS Wijzer kwamen we terecht bij het DMS Functionaliteitenoverzicht. Dit Functionaliteitenoverzicht heeft ons handvatten gegeven bij het bepalen welke functionaliteiten voor ons van belang zijn, welke handig zijn om te hebben en welke wellicht nuttig zijn voor de toekomst. Hiermee hebben we een eerste, maar grote, stap gezet op weg naar de aanschaf van een nieuw DMS.”

Maarten Overduin (IT manager, MBS Groep)

“Naar aanleiding van een zoektocht naar een programma van eisen met betrekking tot een document management systeem, zijn we uitgekomen bij de ICT Portal. Dit informatieportaal had een functionaliteitendocument beschikbaar die we konden gebruiken om het programma van eisen aan te vullen. Dit document hebben we gebruikt en ingevuld retour gestuurd naar ICT Portal, waarna we een aantal leveranciers aangereikt kregen die het beste paste bij ons programma van eisen. Nadat het eerste contact met de leverancier is gelegd en aan de hand van het programma van eisen en het functionaliteiten document van ICT Portal hebben we een gerichte vragen gesteld over functionaliteiten die we belangrijk vonden. Aan de hand van de antwoorden hebben we met de projectgroep bepaald welke leverancier een demo mocht geven. Na de demo hebben we met de projectgroep het programma van eisen en het functionaliteitendocument herzien, vanwege voortschrijdend inzicht. Na deze aanpassingen hebben we met de projectgroep bepaald welke leverancier het beste past bij de eisen en wensen die we hebben en deze hebben we uitgenodigd voor een Proof of Concept. Na de Proof of Concept zal er aan de hand van het document gekeken worden op welke punten de software voldoet en waar nog op bijgestuurd moet worden. Het document heeft ons geholpen om een eerste beeld te krijgen van wat er van een documentmanagementsysteem verwacht kan worden. Daarnaast hebben we het document veel ingezet tijdens het proces om te blijven monitoren of de leverancier ons goed begreep.”

Bart Jansen (Eigenaar, AluSport)

“Ons bedrijf kent de laatste jaren een sterke groei en een ERP-systeem was noodzakelijk. Het is helaas niet makkelijk om door de bomen het bos te zien. Bij onze zoektocht zijn we bij ICT Portal terechtgekomen. Een screening van onze noodzaak en kennis van de markt bracht ons in contact met een aantal partijen die binnen ons budget vielen. Wij zijn blij dat we op deze manier een oplossing hebben kunnen vinden.”
FAQ’s

Hier vind je meer informatie over de volgende onderwerpen:

Pro-leden krijgen toegang tot digiboeken, een set aan tools, specialistisch advies en andere hulpmiddelen. Het kiezen en uitrollen van bedrijfssoftware kan het beste planmatig worden aangepakt. Het Pro-lidmaatschap helpt je hierbij. Het geeft je toegang tot een omgeving waarin je door alle stappen van het project wordt geleid. Onze digiboeken leveren je de nodige basiskennis. Met tools en checklijsten breng je je wensen en eisen voor de software in kaart. Onze onafhankelijke pakket- en leveranciersselectie schotelt je de meest geschikte opties voor. Vergelijk leveranciers met de leveranciersmatrix. Creëer draagvlak door medewerkers te betrekken bij het project, en houd controle over het implementatieproces. Het is allemaal mogelijk gemaakt met één lidmaatschap. Welkom bij PRO!

Het Pro-lidmaatschap is geschikt voor iedereen die betrokken is bij IT-projectmanagement, softwareselectie en -implementatie. Projectleiders, IT-managers, en teams die streven naar een succesvolle uitvoering van hun projecten. Of je nu een ervaren professional bent of nieuw in het veld, het Pro-lidmaatschap biedt de kennis, hulpmiddelen en ondersteuning die je nodig hebt voor het laten slagen van je software selectie- en implementatietrajecten.

Het Pro-lidmaatschap kent 3 varianten: Pro, Pro Team, en Pro Advies. Pro Team biedt hetzelfde als Pro, maar dan inclusief 10 gebruikers. Pro Advies geeft naast alle mogelijkheden van Pro Team ook toegang tot gratis adviesgesprekken met een specialist van ICT Portal.

Aanmelden voor het Pro-lidmaatschap is eenvoudig. Kies je lidmaatschap op deze pagina, en volg het aanmeldingsproces. Na het opgeven van enkele basisgegevens en het voltooien van je registratie en betaling krijg je direct toegang tot alle Pro-voordelen.

Ja, het Pro-lidmaatschap is ontworpen met teamwerk en samenwerking in gedachten. We moedigen het delen van kennis en hulpmiddelen binnen teams aan. Daarmee creëer je namelijk de synergie die nodig is voor het laten slagen van IT-projecten. Kies voor een Pro Team- of Pro Advies-lidmaatschap om samen te werken met collega’s en ze te betrekken bij je projecten.

PRO onderscheidt zich door een specifieke focus op software-projectmanagement, met voorgedefinieerde taken en mijlpalen voor ERP-, DMS-, en HRM software-projecten. Het dient als een centraal platform voor projectmatig werken, verrijkt met praktische aanwijzingen van specialisten op het gebied van bedrijfssoftware en procesoptimalisatie. Maak gebruik van deze leidraad, ingebed in een project management-omgeving. Dit bevordert een gestructureerde aanpak en efficiënt projectmanagement.

Ja, de digiboeken en alle andere content op de website worden regelmatig bijgewerkt, zodat je altijd toegang hebt tot de meest actuele informatie en inzichten.

Ja, dat kan. Tijdens het betaalproces heb je de mogelijkheid om je bedrijfsgegevens in te voeren. Je ontvangt na betaling een factuur op naam van het bedrijf. Facturen kun je ook later nog in je account terugvinden.

Ja, je kunt je lidmaatschap eenvoudig en op elk gewenst moment opzeggen via het dashboard van je account.